mitt lov hittills

fick lov i fredags efter en grym vecka som började med att jag vaknade upp som 17åring sen var det allmänt bra och skön.
i fredags kom tim och sov hos mig och vi klev upp typ 6 på lördagen och satte oss på tåget som skulle ta oss till Stockholm. väl där blev vi hämtade av min farbror och hans två barn.
tog dagen som den kom och gjorde inte så mycket. otroligt skönt att bara vara!
igår åkte vi in till nacka forum och shoppade, liiite för mycket för min och Tims del.. men skönt att få in lite nytt!
idag har vi än så länge bara vaknat ätit frukost och duschat.
senare ska vi ner till min farmor igen oxh sen hämta Sebastian på dagis. annat har vi inte planerat :)
hoppas ni har det lika bra som vi har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback