Saker du kanske inte visste om mig.

  • Jag gör vad som helst för mina nära och kära.
  • Vill jag något så kämpar jag för det.
  • Jag hittar alltid nya brister hos mig själv.
  • Jag har svårt för att lita på folk.
  • Jag ler oftast även om jag är ledsen/arg/krossad.
  • Jag mår som bäst med mycket människor runt omkring mig.
  • Jag har förändrats helt totalt
  • Jag har svårt för att förlåta (beroende på vem)
  • Min syster står mig närmast hjärtat av alla människor, jag skyddar henne alltid med hela mitt liv.
  • Jag blir ledsen över småsaker hela tiden
  • Jag ljuger nästan bara när jag inte vill såra någon.
  • Jag hatar att bära någon annans hemligheter, ändå gör jag det för att jag hemskt gärna vill hjälpa till.
  • Jag ställer upp för allt och alla, bara jag kan hjälpa så kvittar det vem det är
  • Tanken på skolan får mig att må dåligt, jag hatar att plugga.
  • Jag pluggar bara till 10% av våra prov i skolan. 
  • Jag vill flytta härifrån.
  • Jag vill bli psykolog men kommer inte bli det för att jag är rädd att bli psykisktsjuk själv.
  • Jag vill jobba med något som hjälper andra människor att hitta vägen. 
  • Jag bryr mig mer om andra än om mig själv - mår andra bra, mår jag bra.
  • Jag säger nästan aldrig till någon om jag själv mår dåligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback